2011. november 19., szombat

Prágai házi knédli vargányaszósszal

Mivel hamar elmúlt a kóstolófalatok miatti jóllakottság érzés, és rám tört az éhség, elkezdtem körbenézni, hogy mi van itthon, amiből valami vacsorát lehet készíteni. A szokásos gyors kaják egyike ez, a megunhatatlan szárított vargányából az újonnan vásárolt füstös ízű fűszerkeverékkel.




A szárított gombát kb. fél órára beáztattam.
Egy hagymát felaprítva megpirítottam, rádobtam a gombát, picit kevergettem, megszórtam a Texasi füstös fűszerrel (máskor csak só, bors) és egy kis durvábban őrölt fekete borssal, és az áztatólevet 4-5 adagban öntöttem rá, minden alkalommal megvárva, hogy elfőjön róla. Miután az utolsó is elfőtt róla, jöhet egy kis vörösbor, aztán egy kis házi tej, ezt már ne főzzük el, legyen szaftos, végül belekevertem egy kis doboz tejfölt és egy csomag felaprított petrezselymet.
Az egész nincs negyed óra.
Közben a fagyasztóból kivettem és kiolvasztottam egy darab Prágában vásárolt házi knédlit. Felszeleteltem és a szósszal megettem. Egy pohár vörösbort ittam hozzá. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése