2013. február 19., kedd

Új év - új élet





Tavaly elég sok időt töltöttem azzal, hogy kitaláljam mihez kezdjek magammal. Tizenegy éve körmösként dolgozom, imádtam a munkámat, bármennyi időt szívesen töltöttem vele, de mára már elég volt belőle, nem ad semmi újat, semmi pozitívat. Egyszerűen szükségem van a megújulásra. Így történt, hogy hónapokkal ezelőtt arra jutottam, elmegyek cukrászatot tanulni. Hosszas nézelődés után (anyagi okokból, természetesen) lemondtam a külföldi tanulásról és rábeszéltem magam, hogy munka mellett végezzek el egy itthoni tanfolyamot. A felnőttképzés, mint műfaj nem nagyon ragadtat el, de sajnos nem álltak sorba nálam a jelentkezők, akik 1-3 éven át eltartanának, hogy nappali tagozatos suliba menjek. Tehát azt az egyezséget kötöttem magammal, hogy elvégzem a Dobos C. József VSZI szombati iskoláját, ami mellé remélhetőleg beiktatok majd heti egy nap gyakorlatot is és egy év múlva remélhetőleg fogok tudni dönteni arról, hogy én ezt tényleg szeretném-e főállásban csinálni valamikor és van-e értelme több energiát ölni a továbbképzésembe vagy maradjon meg továbbra is hobbinak a sütögetés.
Remélem, hogy lelkesedésem túllendít majd a felnőttképzés adta felszínességen és olyan mestert találok a gyakorlati helyen, aki foglalkozik velem és tényleg tanít majd, így fenntartva az érdeklődésem.
Szóval, hajrá 2013! :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése