2010. szeptember 19., vasárnap

Cukkinifasírt


Ma összedobtam megint egy adag cukkinis szendvicskrémet, ami gyorsan készül, isteni, így gyorsan is fogy. Ma annyit változtattam rajta, hogy belekevertem egy csomó apróra vágott snidlinget.
Mivel 3 szép nagy cukkinim volt, egyet meghagytam valami egyébnek és egy szimpi receptet látva fasírt készült belőle.
Ez is egyszerű volt, magában ettem egy kis tejföllel :)

Hozzávalók:

50 dkg cukkini
6-7 dkg reszelt füstölt sajt
1 nagy tojás
1 kis fej hagyma
fokhagyma
só, bors
1-2 ek. tejföl
zsemlemorzsa

A lereszelt cukkinit a tojással elkeverjük, fűszerezzük, a finomra vágott hagymát és a sajtot hozzáadjuk, hozzáadunk annyi zsemlemorzsát, hogy formázható legyen.
Olajban kisütjük.
Szerintem főzelékhez is jó lett volna, de azt már nem érte meg...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése