2010. január 23., szombat

Szombati szenvedés

Ma sehogy sem akaródzott főznöm vagy bármi hasznosat csinálnom, ellenben megnéztem vagy 5 részt az aktuális kedvenc, Bad Girls sorozatomból...
Este 7 után elszégyelltem magam, hogy egész nap csak hülyeségeket csipegetek és a fellelt konzervekből összedobtam egy villámgyors olívás-gombás lasagnét.
Sajnos kis adaghoz való forma híján kis lapos lett szegény.


Kb. fél liter tejből besamelt készítettem. Olajon felkockázott lilahagymát pároltam, hozzáadtam egy doboz gombát ás 2 evőkanálnyi fűszeres arab olívabogyó keveréket. Némi párolás után hozzáadtam egy doboz hámozott paradicsomot és fűszereztem. Kikent tepsibe besamel, tészta, gomba, besamel sorrendben berétegeztem, a tetejére besamel került. Kb. félidőben rádobáltam sajtszeleteket (mert reszelni való nem volt). Azt hiszem mindenestül fél óra alatt elkészült.

Nem mondom, hogy világszenzáció, de egy ilyen lusta estén tökéletes, hogy főtt étel kerüljön elém.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése