2014. január 22., szerda

Brownie diétásan

Gondoltam meglepem magam egy kis névnapi finomsággal és mi is lehetne jobb, mint egy kis brownie? :))




Brownies

14 dkg vaj
17 dkg xylit
6,5 dkg kakaópor
himala só
1 tk. vaníliakivonat
2 tojás
fél bögre rizsliszt
8 dkg dió, durvára darabolva

 Előmelegítjük a sütőt; kivajazunk és enyhén belisztezünk egy kb 20x25 cm tepsit.
Gőz fölött kevergetve összeolvasztjuk a vajat, a xylitet és a kakaóport. Ha már nem forró, hozzákeverjük a vaníliát és egyenként a tojásokat. Amikor szép fényes és sűrű, belekeverjük a lisztet is, végül a diót. A tepsibe simítjuk és középmeleg sütőben kb. 20 perc alatt készre sütjük.
Miután kivettem a sütőből a tepsiben hagytam hűlni kb. 20 percig, aztán egy vágódeszkára tettem és felszeleteltem.


Eredeti recept itt.






Sült fokhagymás mártogatós
7-8 fej fokhagyma
1 doboz (150 g) tejföl
1 doboz (180 g) görög joghurt
olívaolaj
kevés friss citromlé
himalája só, feketebors




A fokhagymákat félbe vágjuk és előmelegített sütőben kb 25 perc alatt puhára sütjük. Kikapargatjuk  héakból egy tálba és kikeverjük a többi hozzávalóval.
Tortilla chipsszel és zellerszárral isteni. Ajánlott szabadnapokon fogyasztani :)

Eredeti recept itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése