2011. június 26., vasárnap

Zsenge tökkrém

A finom zsenge tökkel helyettesítettem be a szokásos cukkinit az egyik kedvenc krémemben.

2 kis zsenge tavaszi tök
1 csomag petrezselyem
2 nagy duci gerezd friss fokhagyma
3 ek. házi tejföl
só, bors

A lereszelt tököt kevés felhevített olajon megpároltam, sóztam, borsoztam. Mivel annyira zsenge, hogy nyersen ehetném, nem éreztem szükségét a turmixolásnak, egyszerűen fokhagymanyomót használtam és nagyon finomra aprítottam a petrezselymet, végül hozzákevertem a tejfölt és kész.




Készült megint fincsi zsenge zöldségleves. Tettem egy gyenge próbálkozást a teljes kiőrlésű lisztből készült vajgaluskára, nem sok maradt egyben..

Főételnek husi lett krumplival, semmi extra, de olyan szép :))





Desszertnek visszatapsoltam a két héttel ezelőtti Fűszer&Lélektől származtatott sütit, ma kétféle ribizlivel készült.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése