2010. december 19., vasárnap

Karácsonyi sütik



Az éves karácsonyi süti termés elég szerény lett. Idő hiányában egyelőre csak 3 féle készült, remélem még menet közben egy-kettőt be tudok iktatni.
Mondjuk egy püspökkenyér vagy még egy gyümölcskenyér, de a szárazabb tésztás kivitelből :)
Hosszas dilemmázás után azokra esett a választásom, amik egy hétig lazán elvannak becsomagolva, dobozolva, hamár ilyen messze esik az ünnep az aranyvasárnaptól...




Kezdésnek megcsináltam az e havi TV Paprika újságban található gyömbéres kekszet. Miután kész lett, rájöttem, hogy ez az, amit Jutka barátnőmnél kiköveteltem, mint új blogbejegyzés, úgyhogy nem is körmölök, itt a link.

Gyömbéres keksz

Bár elhatároztam, hogy nem a tavalyi sütiket csinálom, hanem újakkal kísérletezek, azért becsúszott egy ismétlés. Recept innen.

Pebber nodder

A harmadik süti egy karácsonyi mézes gyümölcskenyér, aminek az eredeti receptjét átszabtam helyi igényekre :)
Ami változott:
15 dkg dió és 15 dkg mazsola került bele, mandula meg nem. Répa helyett almát reszeltem bele és egy narancs és fél citrom héját is, aszalt szilvát kihagytam.

Kóstolás után, 6 nappal a sütés után is frissen!


És íme így néz ki az elmúlt hetek készülődéseinek eredménye átadásra készen:

Celofánba csomagolva, hópihével díszítve, kis zacskós narancssóval megtoldva :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése