2010. március 15., hétfő

Lusta "Quiche"

Még sosem csináltam quiche-t, de jó ideje nézegettem őket. Ma viszont semmi hangulatom gyúrni, nyújtani vagy bármi "fölösleges" konyhai tevékenységet folytatni, viszont az éhség nagy úr, be kellett vállanom valami kényelmes megoldást. Így esett a választásom az ál-quiche-re. Azért ál, mert nincs benne sajt és mert feltételezem jobb lenne házilag gyúrt tésztával, de nem ma jött el az ideje, hogy ezt megtudjam :)


Ági rögtönzött gyors quiche receptje

1/2 cs. fagyasztott leveles tészta (az 1 cs. nekem nagyon sok volt)
1 cs. fagyasztott spenót
1 szeletelt gomba konzerv
4 tojás
2-3 dl tejszín
só, fokhagymapor

A tojásokat villával habosra kevertem, beleöntöttm a tejszínt, a kiolvadt spenótot és a gombát.
A kiolvadt tésztát kinyújtottam, sütőpapírral kibéleltem a formát és belesimítottam. Addig sütöttem, ameddig szépen összeállt a tojásos kotyvasz. (Időt nem néztem.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése