2023. február 1., szerda

Túrós nudli

 

Imádom a nudlit, minden formában, sósan és édesen, mégis irtó ritkán készítem. Most volt itthon egy csomag túró és elkezdtem recepteket nézegetni, hogy mi legyen belőle, amikor szembejött a nudli receptje. Elképesztően egyszerű és gyors, az alapanyagok elővételétől a tálalásig 20 perc telt el és nem kapkodtam.



Túrós nudli

250 g túró

100 g zabpehelyliszt

20 g margarin

2 tojássárga

1 tk. eritrit

1 csipet só

 

tk. zsemlemorzsa

olaj

 

lekvár

 

Egy fazékban feltettem vizet sóval forrni. Közben egy serpenyőben kevés olajon lepirítottam a morzsát. Egy tálban a nudli hozzávalóit összegyúrtam, enyhén lisztezett felületen kis kukacokat sodortam belőle, majd késsel nudlikra vágtam. Amint a víz felforrt, mehetnek is bele a nudlik. Egyszerre annyi, amit meg is eszünk, a többit egy tálcán, konyharuhával lefedve a hűtőbe tettem felhasználásig. Miután a nudlik fejöttek a víz tetejére még kb 1 percig főztem, majd szűrőkanállal lecsepegtettem, a morzsába szedtem, majd összeráztam vele. Mi most birsalma és málnalekvárral ettük.

 


 


Recept innen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése