2019. március 15., péntek

Újra itt.

Ezer éve. Tulajdonképpen az elmúlt pár évben nem sokat főztem vagy sütöttem itthon. Ennek az egyik oka, hogy amint cukrászként kezdtem el dolgozni, egyre ritkábban vágytam a szabadnapokon a konyhában állni, leginkább azért, mert tudtam, hogy egy profi konyhán ugyanazt a munkát töredék idő alatt tudom megcsinálni. Aztán a konyhai munkámtól teljesen függetlenül összehozott az élet egy szakáccsal, aki többnyire lelkesen rittyenti az asztalra a finomságokat, én meg nem bánom a kényeztetést (az alakom annál inkább..).

Majd jött a terhesség és én abszolút szerencsésnek mondhattam magam, nem voltam kivánós és több szakaszában is fogytam. Aztán elkezdtem szoptatni és innentől elindult a mindent megeszem, ami szembe jön lavina. Gyakorlatilag 0-24 éhes voltam és rendszeresen olyan rettenetes édesség ehetnékem volt, hogy ölni tudtam volna érte.




Aztán tavaly október közepén leálltam a húsevéssel. Emiatt elkezdtem újra rendszeresen főzni, ráadásul egyre kreativabban, hogy húsok nélkül tápláló és finom ételeket egyek. Azt kell mondjam, hogy bár hosszú évek óta gondolkoztam azon milyen jó lenne vegának lenni, de sosem gondoltam, hogy kibirnám sokáig hús, meg máj nélkül. Most viszont 4,5 hónap után azt kell mondanom tökéletesen jól megvagyok. Nem állitom, hogy nem tartom ínycsiklandozónak a sercegő bacon vagy a frissen főtt húsleves illatát, de nem érzem, hogy ennem kéne belőlük.




Szóval barátségot kötöttem a tofuval, remek magyaros fogásokat készitek füstölt kolbász és szalonna nélkül és a korábbinál sokkal jobban rákattantam a currykre :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése