2012. június 9., szombat

Újabb olasz tészta

Mivel az első kétféle tészta, amit a Gozsduban az olasz fiúknál vettem, nagyon tetszett, tovább kóstolom a kínálatot. Múlt héten egy vörösboros tésztacsomó nyerte el a tetszésemet. (a különböző olasz neveket tanulmányoznom kéne, mert sosem tudom mit veszek.) Szokás szerint kértem tanácsot a ráöntendő szószhoz, logikus módon húsos paradicsomosat javasolt, de mivel most minimalizálni próbálom a húsfogyasztásomat, nem az készült.





Újhagymás vörösboros tészta


23 dkg vörösboros házitészta
kb. 3 dl passata di pomodoro
8-10 friss újhagyma
pár karika hegyes erős

friss zsálya
Parmezán

Az újhagymákat felvágtam 2-3 centis darabokra, kevés olívaolajon megpirítottam őket, hozzádobtam az erős paprikát. Felöntöttem a paradicsomszósszal, megsóztam, pár percet főztem, majd a felaprított zsályát belekevertem és a fedőt rátéve lezártam.
A tésztát 3 perc alatt kifőztem.
Sok Grana Padanot reszeltem rá.






1 megjegyzés:

  1. Hey People,
    Alright alright alright that's exactly what I needed! Always a good job right here, thank you very much.

    VálaszTörlés