2012. január 23., hétfő

Spenótos (ál)quiche újra

Villámgyors estebéd, ami reggelinek is jó lesz.


1 cs. kiolvasztott leveles tészta
1 cs. kiolvasztott spenótlevél
só, bors, fokhagyma
1 dl tej
1 dl tejszín
2 tojás
2 nagy maréknyi reszelt sajt
pár szem szárított paradicsom



A tésztát kinyújtottam és a kikent piteformába simítottam, a fölösleges részt a nyújtófával levágtam róla.


Belesimítottam a lecsöpögtetett, fokhagymával elkevert spenótot, megsóztam. Rászórtam a sajtot.


A tojásokat villával felvertem, hozzáadtam a tejet és a tejszínt, sóztam, borsoztam.
A keveréket a spenótra öntöttem.


Rárakosgattam egy kis aszalt paradicsomot.


Bő fél óra sütés után ilyen púposan jött ki a sütőből.


Tíz perc hűlés után így néz ki, fogyasztásra készen.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése