2011. december 10., szombat

Keserédes csokigyár

Ma újra kuktáskodtam a Makifoodnál, egy abszolút új, csokis órán.
Az oktatók a Keserédes csokiboltot vezető házaspár tartotta nagy szeretettel és odafigyeléssel.
Mindössze három dolgot csináltunk, de jól elidőztünk velük: trüffelek, csokikorongok és csokinyalóka. Ízre nem tudnék kiemelni egy legjobbat, mind isteni lett és mivel sajnos nem sikerült ellenállni a mosogatáshoz kerülő csokis üstöknek, nagyjából mindet "előmosogattam", úgyhogy óra végére kellőképpen émelyegtem, nem is hiszem, hogy egy darabig szeretnék csokizni :)
Mindenesetre csinálni mindenképp a nyalókákat a legnagyobb buli! Akármit meg lehet rajzolni csokiból egy fapálcikára egy szilikonos papíron, amit aztán dermedés után gyönyörűen le lehet emelni és csodaszép díszítést, meg ajándékokat lehet készíteni.

Íme egypár, amit én alkottam:


Karácsonyfa és Csipa :)


Az egyik résztvevő összeállított nekem egy kis válogatást az általa készített bonbonokból:

:)

Később egy barátnőpár is átnyújtott nekünk egy ilyen kis csomagot, amit a másik kuktának juttattam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése