2011. május 3., kedd

Tojásrántotta gazdagon, vagy minek nevezzelek?

Ma nem vagyok müzlis reggeli hangulatban, úgyhogy benéztem a konyhába - ahol bizton tudtam, se kenyér, se felvágott egy szendvicshez. Találtam ellenben zöldségeket, sajtokat, tojást és szikkadt kenyeret.
A knédlis és a pászkás rántotta után szabadon... :)



Kiolvasztottam egy kis darab jófajta házi szalonnát, rádobtam egy szál felkarikázott újhagymát, pár perc múlva 2 maroknyi felkockázott kiszáradt kenyeret. Jól átforgattam, hogy felszívja a zsiradékot és kicsit pirítottam. Egy tálkában összekevertem egy zacskó felkockázott mozzarellát és egy kis darab maradék krémsajtot, ráütöttem 3 apró tojást, sóztam, borsoztam, beleöntöttem a serpenyőbe és kavargatva "rántottásítottam".
Nem mondom, hogy klasszikus, mert a tojás épp csak összetartja, viszont isteni finom lett, paradicsommal körítve, további kenyér elfogyasztása nélkül persze.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése