2011. május 24., kedd

Spárgás újkrumpi és kagylós tészta spárgával

Életem első spárgavacsijára ma Kata személyében lelkes tesztelő partnerre találtam :)
Előételnek Chili&Vanília receptjének natúr változatát készítettem, főételnek pedig egy kagylós tésztát, amibe szintén belecsempésztem spárgát.


Tepsiben sült újkrumpli és spárga


A spárgás krumplihoz egy csomag megtisztított és darabokra vágott spárgát, kb. 1 kg cikkekre negyedelt újkrumplit és 3 szál jó vaskos újhagymát forgattam olívaolajba, sóztam, borsoztam és sütőpapírral bélelt tepsibe terítettem, majd 200 fokra előmelegített sütőben bő fél óra alatt megsütöttem.
A spárga mesés lett, az újkrumpli meg egyszerűen nem tud nem jó lenni :))


Kagylós-spárgás fusilli


Kagylós fusilli spárgával

kb. 35 dkg fusilli
1 csomag spárga
1 kis csomag fagyasztott kagyló (Lidl)
1 hagyma
édes chiliszósz
2 dl száraz fehérbor
2 tk. kapribogyó
só, bors, chili, bazsalikom
vaj

A vajat serpenyőben felolvasztjuk, rádobjuk a felaprított hagymát, majd a megtisztított, aprított spárgát. Egy ideig kevergetve pároljuk, pirítjuk, majd felöntjük a borral, befűszerezzük és félig megfőzzük. Hozzákeverjük a kagylót, a chiliszószt és a kapribogyót, készre főzzük.
Összekeverjük a kifőtt tésztával.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése