2011. február 6., vasárnap

Vasárnapi kényelmes főzőcske

Ma újra kellett találni karácsonyi gyömbérkeksz és mézeskalács felhasználáshoz valamit, úgyhogy csináltam egy kókuszkrémes keksztekercset. A recepttől annyiban tértem el, hogy nekem még 15-20 dkg darált kekszet felvett a tészta.

Levesnek egy szimpatikus téli vöröslencse-csicseriborsó-koriander levest főztem Zizi konyhájából.

A hagymával mustárban pácolt jércemell és párolt jázminrizs után úgy éreztem szükség van még valami desszertre, mert a keksztekercs megszilárdulása csak holnapra várható. Így készült a rágóta imádott répatorta.

Répatorta

50 dkg reszelt sárgarépa
10 dkg teljes kiőrlésű liszt
40 dkg finomliszt
20-25 dkg cukor
1 mk. szódabikarbóna
1 púpozott tk. sütőpor
őrölt fahéj és szegfűszeg
4 tojás
20-30 dkg darabolt dió
10-15 dkg mazsola
3-4 dl olaj

Egy tálban mindent összekeverünk és egy tortaformában kb. 1 óra alatt előmelegített sütőben 180 fokon megsütjük.


Képek sajnos nem készültek, de a linkeken úgyis vannak ls répatortát is látott már mindenki :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése