2009. december 23., szerda

Karácsonyi készülődés


Arany vasárnap kezdtem meg a készülődést az idei karácsonyra. Kiloholtam a Lehel piacra és bevásároltam az idei sütéshez. Pluszban megleptem magam némi kacsamájjal és libazsírral, amit végül tegnap sütöttem meg és épp most majszolom reggeli gyanánt. :)
Ami a vasárnapi sütiket illeti, készült anyukám kívánságára (visszatapsolva 2 karácsonnyal ezelőttről) burokban sült datolya, Dolce vitás karácsonyi kenyér, amerikai Old Fashioned Gingerbread és mini stollen. Tegnap ehhez még sütöttem egy adag mézeskalács ízű biscottit és most készül a Dolce vitás gyümölcsös cantucci. Eddig minden isteni, de este folytatása következik, mert még kinéztem Dolce vita marcipános mákos kuglóf receptjét, amerikai gyömbéres kekszet és gyümölcskenyeret, úgyhogy irány a munka, aztán rohanás haza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése